اس ام اس 2
پاتوق دختر پسرای ایرانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید حتما نظر بديد. امیدوارو با ما لحظات خوشی داشته باشید..
نويسندگان
7 مرداد 1389برچسب:, :: 1:48 :: نويسنده : حمید رضا

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه

برنده یک دستگاه افتابه جهت سهولت در انجام امور شستشو شدید.

.

.

دوستت دارم و پیشت می مونم تا وقتی که با منی/اگه شک داری پس برو بپرس از هشت پای پیشگوی آلمانی 

 

- - - - - -  

 

تو این گرما بیا دیوونه گردیم

  تو حوض آب یخ وارونه گردیم

که این گرمای سوزان کشت ما را

برای هم بیا هندونه گردیم 

 

- - - - - - 

 

تو جمع  فتنه و رنج

منم درمانده منهای زر و گنج


سرا پا من وفایم بخش بر دو

تو بی مهر و وفایی ضرب درپنج 

 

- - - - - -  

 

 لوتی ترین اس ام اس  سال:

 عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی! 

 

- - - - - - 

 

اگر دوستم نداری
الهی با شپش مانوس گردی
دچار آفت تیفوس گردی
مثال من که وحشت دارم از تو
گرفتار غم و کابوس گردی 

 

- - - - - -  

 

من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست! 

 

- - - - - - 

 

دل خود را چه آسان میفروشی
مگر مستی که این سان میفروشی؟
یقین دارم که گردی ورشکسته
چرا که خیلی ارزان میفروشی 

 

- - - - - - 

 

کجایی خوشگلم ، شیطون بلایم؟!

نمی آیی ببینی گریه هایم

از اون روزی که تو کردی جوابم

نمی دونی که می سوزد کجایم. 

 

- - - - - - 

 

سلام خوبی !؟

تو این تابستون و گرما کولر هم جواب نمیده !

آدم یخی مثل تو میتونه چاره کار باشه !

پیش ما بیا ! 

 

- - - - - - 

 

خوشامدی که خوشم آمد ز آمدنت

از آمدنت اگر خبر داشتمی

 ره در قدمت یونجه تر کاشتمی روابط عمومی کاهش مصرف 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 570
بازدید کل : 26799
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



تصاوير تصادفی