پاتوق دختر پسرای ایرانی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید حتما نظر بديد. امیدوارو با ما لحظات خوشی داشته باشید..
نويسندگان
مجموعه اس ام اس هاي بسيار جديد وزيبا مخصوص نيمه شب (اذيت کردن طرف)

_._._._._._._._._._

ميخواستم ببينم شب ها که ميخواي بخوابي، گوشيتو خاموش مي کني که سر کارت نزارن؟
_._._._._._._._._._
شده خواب ببيني که وقتي خوابيدي تو خواب داري خواب ميبيني که خوابي و داري مي خوابي و خواب خوابو ميبيني که در اون حالي که تو خواب داري خواب خواب رو ميبيني تو خواب همونطور که خوابي يکي ديگه هم مثل خودت خوابه و تو خوابش خوابه خوابو ميبينه و همين طور که خوابيده تو خواب به تويي که خوابي بگه:چقدر سرکاري؟
_._._._._._._._._._
اين SMS تنها براي بيدار کردن شما ارسال شده و هيچ ارزش ديگري ندارد حالا مي توني بري بخوابي شب بخير……
_._._._._._._._._._
پاشو سرت از رو متکا افتاده پايين
_._._._._._._._._._
از اونجايي که شتر در خواب بيند پنبه دانه،گهي لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظيفه خودم دونستم بيدارت کنم! آخه داشتي بالشتتو مي خوردي!
_._._._._._._._._._
ببخشيد که دير وقته ولي يه سوال داشتم که خيلي وقت ميخواستم ازت بپرسم که الآن يادم اقتاد : ايران به کشورهاي ديگر نفت ميفروشه بشکشو پس ميگشيره يا با بشکه ميده؟!؟!؟!؟
 _._._._._._._._._._
سلام …. تو رو خدا ببخش … نمي خواستم اين موقع شب بيدارت کنم ….. واقعاً ببخش …. سعي کن درکم کني … من موبايلم گم شده زنگ بزن به گوشيم تا ببينم کجاست !. شرمنده ام
 _._._._._._._._._._
اي بابا هر شب من بايد عين اسکلا با اس ام اس بيدارت کنم ؟ خوب خودت مث بچه ادم پاشو ديگه
_._._._._._._._._._
اگه خوابي بيدار شو .اگه بيداري بشين .اگه نشستي پاشو راه برو .اگه راه ميري بدو. اگه ميتوي يه پشتک بزن و خوشحال باش که از طرف من يه اس ام اس اومده واست
_._._._._._._._._._
با سلام اينجا تهران است. ساعت 3 بامداد … صداي مردم آزار
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 164
بازدید ماه : 669
بازدید کل : 26898
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1



تصاوير تصادفی